Körde lite vanlig steam public igår, kände på mig att man kanske inte ska börja med sånt igen eftersom 90% av publics har cp admins eller bara är helt skumma. Och detta var verkligen skumt...
Hursomhelst, gick in på en server som verka okej, eftersom det var public så körde jag lite oseriöst och köpte en machine gun, efter ett tag. Det kommer två motståndare och jag one shottar båda två. En av dem är admin som droppar, men kommer tillbaka efter en stund, så helt plötsligt börjar allting snurra, konstiga ljud kommer i mitt headset, mitt nick är ändrat till "CHEATER1337FUCKEDde har bindat MOUSE1 till "I can't shoot cuz I'm a cheater" bindat "W" till "I can't move cuz I'm a cheater" osv osv.
Det visade sig att de hade ändrat i mina configs. Det som gjorde att det snurra var att min sens låg på 99, ljuden vet jag inte hur de kom till... hade som tur sparat mina configs innan som standard, men de var ju tyvärr över 3 månader gamla, och det suger skit att ens försöka komma ihåg allt man har ställt in...
Får en admin göra så? Grejen är ju att jag inte ens fuskade, hade bara lite tur...
Har ni varit med om förut att någon har ändrat i era configs? Hur är det möjligt?
Servern hette något med "The Girl" och adminen hade en tjej karaktär...
Dagen är kommen! <3
tagga!!
Vill se filmen som fan, bara att jag vill se den imorgon :(
svtplay borde ha den.
10/10 brödrostar
https://www.youtube.com/watch?v=FZe__2MoUdA
lämnar tråden besviken
Hoppas att ni som är närmare mig i ålder uppskattar den och att de som kommenterat att den är kass är de på sidan mellan 12-18 som är alldeles för unga för att ha någon uppskattning för det.
Blev glad i hela kroppen av att kolla på den.
Kul med Betnér, Björn Gustafsson och Snubben från Lonely Island med i filmen.
film 3/5
Förstår ej charmen i dessa skit filmer värre än Hollywood vafan
Kan förstå de som får en enorm nostalgi-tripp som hyllar filmen, men folk under 20 som går på tåget, /facepalm
De är lite skumt...
Om de inte är grymma 80 tals entusiaster i guess.
Ser fram emot att glo på den faktiskt, tror det kan vara kul!