Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

EAC3 bluffar osv

Postat av SHEBELLZ den 2 April 2009, 19:46
43 kommentarer · 231 träffar
Tjenare jag vill ha en sak HELT och hållet förklarat för er okunniga.

Folk gör allt för att få tag i så mycket som möjligt av er. Ni som har FIBER, Playstar-konton (Folk utanför Sverige som vill åt), mycket information och annat.

Dom släpper "fusk" som i själva verket är trojaner / engångsåterställare för lösenord som sedan laddar upp det på en FTP.

Det vanliga sättet som t ex: dMC, dxz och hyp (speedyshare uppladdareN^så^att_inte_dMC^sy ns) använder är PoisonIvy klienten. Jag blandar in luffan i det hela också för att han har deltagit mer eller mindre, MEDSBROTTSLING.

Vet ni inte hur det fungerar så kan ni googla på det, det är alltså en RAT (Remote Admin Tool), när ni öppnar "servern" (exe fil) så kommer NI som server att ansluta mot klienten (dMC, dxz) och dom kommer ha tillgång till iprincip ALLT på era datorer.

Dom har skriv/läs-rätt och kan ta skärmdumpar från era skrivbord, keylogger, sparade lösenord m.m. Läsa era filer, utföra attacker mot andra genom era datorer osv.

Sånt gjorde folk vanligtvis år 2004-2005, men nu är det lite försent tycker man.

Deras senaste HIT mot fragbite var: http://upload.playstar.se/uplo ad/zzzzzzs.JPG

Det är en trojan som har ett anti-vps system och dens STUB är undetected från ALLA antivirus just nu. MEN! Sucks to be dMC så visste han inte att virustotal går ut med okända filer till antivirus-företagen som sedan går igenom filen noggrant och letar efter strängz0r, som sedan upptäcker stuben..

SÅ.. Den kommer att bli upptäckt av antivirusen om ett par dagar/veckor.

GÅ ALDRIG på EAC3-timer bluffar som sprids över fragbite, det säger jag bara :) Oavsett hur tjusig den ser att vara.

Förstår ni hur folk betér sig?

52 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..