1
Grafikinställningar - ATI RADEON HD465
Postat av Heavy! den 2 April 2009, 11:59
16 kommentarer · 180 träffar
Hallå!
Behöver hjälp med lite grafik settings på mitt grafikkort men vill ändå ha 100 fps utan dropp. För jag tycker grafiken är så ful och suddig när jag spelar, man måste ju nästan sitta 1 cm från skärmen för att se gubbarna i cs. Så vad ska man ha för settings för att grafiken ska bli "snyggare"?
Jag kan även säga att jag kör med 800x600 i cs @ 16 bit på en 17" skärm med max 75hz men det blir bara 60 hz i CS vilket jag tycker är väldigt konstigt. Ska man skriva -freq 75 i Launch Options för att få 75hz i CS då? Har inte en aning jag.
Så om någon kan hjälpa mig så är jag mycket tacksam.
Dator:
AMD Athlon64 X2 7750+
2GB RAM
ATI Radeon HD 4650
P.S Många säger att mitt grafikkort är det sämsta - sant?
förlåt, det ska ju vara 4650 i topic.
Behöver hjälp med lite grafik settings på mitt grafikkort men vill ändå ha 100 fps utan dropp. För jag tycker grafiken är så ful och suddig när jag spelar, man måste ju nästan sitta 1 cm från skärmen för att se gubbarna i cs. Så vad ska man ha för settings för att grafiken ska bli "snyggare"?
Jag kan även säga att jag kör med 800x600 i cs @ 16 bit på en 17" skärm med max 75hz men det blir bara 60 hz i CS vilket jag tycker är väldigt konstigt. Ska man skriva -freq 75 i Launch Options för att få 75hz i CS då? Har inte en aning jag.
Så om någon kan hjälpa mig så är jag mycket tacksam.
Dator:
AMD Athlon64 X2 7750+
2GB RAM
ATI Radeon HD 4650
P.S Många säger att mitt grafikkort är det sämsta - sant?
förlåt, det ska ju vara 4650 i topic.
ATI or Nvidia?
28 personer har röstat