Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gief help

Postat av Enj0y den 22 Mars 2009, 03:49
7 kommentarer · 158 träffar
Hej hopp!

Jag har ett problem som verkligen vägrar ge med sig. Det är så att mitt cs inte riktigt flyter på. Det vill inte flyta på som jag har haft det förut på andra datorer jag har haft dvs.

Nu är det så att jag har ett GeForce 6600GT vilket cs flyter på riktigt skönt på. Men sedan blir det en helt annan femma när jag sätter i mitt ATI Radeon HD 4870. Då känns det som att jag hackar när jag kollar runt "mapen" satt säga. Jag har konstant 100fps och fixade rates etc. Nu är det så dock att jag även provat med Vsync avstängt samt på satt. När det är på så blir mus rörelserna efter och det känns som jag laggar fram.

När jag har det avstängt blir det som jag förklarade ovan. Känns som bilden "hackar" när man springer runt på mapen. Tänkte om någon har några förslag på vad man kan ställa in för grafik inställningar på ATI kortet så det ska flyta på bättre.

------------------------ Information om datorn --------------------------
Operativ system: Windows Vista 64bit
Ram: 2046
Processor: Intel core 2 duo CPU 2,66GHz
Grafikort: ATI Radeon HD 4870 (som skrivet ovan)
DirectX: 10
Bildskärm: HP w2258hc 25,5 tum

Hoppas någon känner sig mana till att försöka hjälpa mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..