hejhej! Nu är det så att när jag spelar cs och jag tabbar ner för att kolla msn eller nått, sen när jag tabbar upp igen så är det helt svart men cs fungerar bara att jag inte ser något. Allt är svart då, måste starta om cs då
Har en riktigt bra dator. Så det är inget sådant
någon som vet vad jag kan göra för att det ska funka? :)
#5 Gkort ATI radeon HD 2600 XT 512mb
processor amd athlon 3.2 ghz 6400+
ram:2gb
så här ser det ut ibland å :
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-------------------------- ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ ------------------------------ -----------------asdasd.JPG
"Hur kan du tala för en etniskt svensk förskola när du själv är invandrare?
– Det är inte samma kultur, men de är kompatibla, vi har samma bakgrund med kristendom och allt vad det innebär. Vi bryr oss om alla kulturer, speciellt de västerländska. Jag arbetar för ett samförstånd mellan de europeiska kulturerna."
Inget konstigt eller roligt med det?
slipper alla bli nerslagna på skolan ^^
" Nd förespråkar ett återflyttningsbidrag. Borde inte du enligt det resonemanget flytta tillbaka till Tjeckien?
– Det kan man tycka, men nu är jag uppväxt här. Migration inom Europa är inget stort problem."
Nd förespråkar ju för att alla invandrare ska flytta tillbaka till sitt hemland och få bidrag, om jag nu läste rätt.
Vavra säger ju emot sig själv :)
Dom kunde ju sagt ett dagis för kristna europeer i sånna fall.
• återkalla medborgarskap och uppehållstillstånd som utfärdats på felaktiga grunder, bland annat genom ett återflyttningsbidrag förmå alla personer med icke-västerländsk bakgrund att återvandra till respektive ursprungsländer, inklusive dem som är födda och uppvuxna i Sverige men har föräldrar från ett icke-europeiskt land."
Det betyder att hon själv måste dra... snacka om dubbelmoral
Det där med förskolan vet jag faktist inte om det är någon bra idé. Men något som jag tycker är att Sverige borde inte ta in så mycket invandrare från Afrika och Asien området. Europa är väl okej om de tar in, men nu har vi tagit in alldeles för mycket invandrare tycker jag. Ursprungssvenskarna finns nästan inte kvar längre.
Jag är ju själv inte en av ursprungssvenskarna med blont hår o blåa ögon. Mormor är ifrån Tyskland och morfar är ifrån Sverige. Jag tycker dock att det är tråkigt med massinvandringen som Sverige idag har, kolla på t.ex Finland. Dem har knappt någon invandring alls och deras land fungerar ju som det ska.
• återkalla medborgarskap och uppehållstillstånd som utfärdats på felaktiga grunder, bland annat genom ett återflyttningsbidrag förmå alla personer med icke-västerländsk bakgrund att återvandra till respektive ursprungsländer, inklusive dem som är födda och uppvuxna i Sverige men har föräldrar från ett icke-europeiskt land."
Vadå dubbelmoral? Senast jag kollade låg Tjeckien i Europa.. Kanske har missat nån geografilektion :S
När vi kom hit var det kris, och vi var verkligen långt ifrån rika.
Men nu har mina föräldra arbetat sig uppåt och vi lever inte på bidrag.
En del kan va rika ja, men inte alla.
Råder dig att inte tala om saker du icke vet något om hädanefter.
kthxbye! :)))))