Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spelarenans p12or

Postat av JCMD den 15 Mars 2009, 11:34
87 kommentarer · 72 träffar
Börjar bli jävligt less på alla p12or på arenan, har inte haft en enda bra erfarenhet från dem...

Körde med en kille för några dagar sedan, en p12a som inte bor så långt ifrån mig, mitt nick var då m0wgli (samma som alltid)

Sen igår när jag körde en gather så säger en i andra laget att jag fuskar och att han har mött mig på public och grejer, och jag fattar ingenting som aldrig kör public, sen är det fler som stämmer in och säger att m0wgli alltid är inne på public och bara snackar en massa skit. Så av en händelse trycker jag på "View Game Info" på en kompis och ser att en kille nickar: GLHF - m0wgli ^

Jag frågar vrf han har tagit mitt nick, men han låtsas bara som att han inte fattar vad jag pratar om, efter en stund berättar min kompis att han säger till alla på servern att hans spelarenan acc är ******** (mitt) och att han fuskar och grejer. Jag vet inte om det stämmer, men det känns som att jag inte kmr in på gather lika lätt längre...

Så vad gör man? Kan inte spelarenan göra ngt åt nick bajtare?

Hans spelarenan acc är antevante^^

P12 mass slakt?

146 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

87 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 87 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..