Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#6 Det verkar verkligen som om alla tycker att det är för mycket.. Jag själv skulle vara nöjd, är inte så kräsen, men att alla ska tugga och klanka ner hela jävla tiden är ju inte så kul
Jäääääävlar :o Du är 21 och tar åt dig när dina kompisar retar dig? Hade mina kompisar retat mig för att jag hade en sådan kropp hade jag dragit /flex /say JELLY?!
nackdelen är ju att det är jävligt jobbigt att hitta kläder där ryggen inte äter upp allt tyg så att ärmarna bara räcker fram till halva underamen... :3
svårt att bedöma hur bred du är när du håller upp armarna, håll dem längs med kroppen istället
inte ens du på bilden och om du gymmar så mycket och blivit så massiv så borde du väl själv veta att du inte ska vända dig till fragbite där alla sitter och blir feta istället? du kanske ska vända dig till en gymnast som vet, eller något liknande
Men JA det är INTE han på bilden. Kan ni bara sluta skriva i den här tråden nu. Hade det varit han hade han kunnat svara i inlägg #17 vad det var för tatuering han hade. Jävligt dålig ursäkt hade han. Klart som fan att folk som känner honom känner igen tatueringarna även fast man bara ser ena tatueringen helt och en stor bit av den andra.
Och tycker btw TS är sorglig. Trollar och söker bekräftelse på fragbite. Hade hans historia varit sann hade det fortfarande varit sorgligt. En 21-årig biff som sitter och gråter ut på ett internet forum.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Works everytime!
Om du vill bli mindre så käka mindre och trappa ner på träningen.
svårt att bedöma hur bred du är när du håller upp armarna, håll dem längs med kroppen istället
I övrigt en riktigt snygg kropp.
Har du fått den bekräftelse du söker nu?
så borde du verkligen inte skämmas ;OO
skit nice ju :D
Kram
Och tycker btw TS är sorglig. Trollar och söker bekräftelse på fragbite. Hade hans historia varit sann hade det fortfarande varit sorgligt. En 21-årig biff som sitter och gråter ut på ett internet forum.