Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är Counter-Strike En Drog?..

Postat av rantilojaka den 12 December 2004, 23:45
154 kommentarer · 150 träffar
Jo.. jag vet.. folk tycker det är roligt att spela CS.. MEN, tycker dom verkligen det?.. Eller är det bara ett beroende, ett beroende som får personer att tro att dom tycker det är kul... För när jag är inne på cs-servrar... oj oj oj ... jag förstår inte.. Folk skriker NOOB, IDIOT, NÖRD... m.m till mej, bara för att jag är rätt sugig på cs.. hmm..ska det vara så..?.

tror ni att Pong, (första grafiska spelet som fanns) var producerat för att massa 80-tals fjortisar skulle springa rung i arcade hallarna o skrika J*VLA NOOB, du är ju värdelös..

ni kanske förstår vart jag vill komma.. för det är faktiskt så att spel är ett sätt för folk att umgås.. ett sätt att kunna känna gemenskapen tillsamans... men.. hur kul kan det vara att sitta framför datorn, (säger inte att det är fel på det i själva verket) , men att sitta framför ett spel, (säger inte att det är fel på det heller) och sitta där och vara HELSPÄND på om man kan klättra i score-listan yttterligare, och sen så fort en lite sämre spelare dyker upp i laget så tänker man "sheeet, nu feting-torska vårt lag igen.." och sen såfort dom blir fraggade så blir dom vrålförbannad och skriker o sular musen i väggen och hoppar på datorn och slår in skärmen med en hammare... hm..

det började med ett roligt spel som hette pong.. nu sitter miljontals männsikor och lirar ett spel där man bara får vinna.. enligt deltagarna iaf.....

// Tom

154 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 154 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..