Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

p12or ? ;s

Postat av imbajy den 15 Februari 2009, 01:16
95 kommentarer · 215 träffar
Tjena alla fbare, jag har lite tid nu så jag tänkte ta upp en sak här :p

jag lirade nyss gather på arenan, och då bara för att jag är p12a och piper lite, börja dem skrika, och kränka, och snacka om min morsa? :s det jag vill påpeka är att vrf ? ;s det är SÅÅÅÅ himla barnsligt att sitta och kaxxa mot en 12åring genom internet, jag menar assså bara för att en p12a någon gång har gjort ett misstag som har hamnat på inet, så BEHÖVER inte varenda jävla p12a få skiten för det? :S det är så töntigt tkr jag, det är Cs undergång, att mobba en p12a för att han piper? shiit, det är väl inget fel om man piper en aning ? .. jag träffa också en kille som heter nicke, han är 17 år, jag sa åt han att jag våga inte prata, och när han sa : nej jag är inte sån , spelar ingen roll om du är p12a, jag mobbar dig inte, prata du.. då blev det en lättnad för mig ... så jag tkr att alla borde fatta att det är bara meningslöst och töntigt att whina på en p12a för att han piper ? ..

tack till allihop och vet att det har förekommit lite stavfel och så, men skit samma ,

och jag skulle vara tacksam om inga svordomar lr nåt förekommer..

Peace out :P
Föregående tråd
Nästa tråd

95 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 95 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..