Tänkte bara kolla med er om ni skulle lira på en server med c-d på. alltså pcw och liknande. för vad jag vet så finns det väll inget fusk ute som går igenom c-d? för då skulle man bli av med större delen fuskare. men frågan är då om ni skulle tanka ner c-d och starta det för att lira pcw eller dylikt?
Som max har jag fått 15k xp på ett game, men då levlade jag vapen samtidigt.
Sätt ihop alla custom classes till olika uppdrag så du lätt kan byta om du uppgraderat något och slippa att stressa i väntan på ny runda.
spela ground war eller demolition men hardcore games skulle jag säga ger mest om du presterar, hardcore HQ
#3 Jag körde alltid team DM i början också men det går ju så fruktansvärt segt och så är det ju inget objective förutom att slakta och jag tycker bara det är tråkigt. Ett demolitiongame ger ungefär lika mycket som 2-3 team DM games. Jag brukar sällan ligga så högt upp på scoreboarden när jag kör team DM. Har i och för sig inte kört det sedan ca. level 20-25 men då var jag rätt kass på spelet också.
Jag vill egentligen bara ha kul och gå upp i level så jag får låsa upp lite nya, roliga vapen. Längtar till M21 eftersom jag är ett fan utav Barrett. AK'n är go också.
Jag är pr0.
Men demolition är väl det som ger mest skulle jag tro. Eller om du är en top fragger @ TDM
Max jag fått är ~120 kills och en jävla massa XP från cappade baser osv, lätt det snabbaste sättet jag hittat att levla på.
Men tack för alla tips! Har nog det jag behöver nu..
peace!