Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mouse Acceleration

Postat av antonjonsson den 16 Januari 2009, 16:35
27 kommentarer · 180 träffar
Snälla, hjälp mig.

Grundfakta: Jag har en dator med MSI 8800GT, Gigabyte moderkort, Intel Q6600, Corsair 2GB Ram och Windows XP installerat.

Problem: I Counter-Strike (INGET annat spel eller applikation) upplever jag kraftig musacceleration när jag rör mig om. Det har inte alltid varit så, men under de senaste två formateringarna. Har FORMATERAT om min dator ett flertal gånger, trodde också att problemet låg i musen men har bytt och bytt på webhallen i tro om att det är dem det är fel på. Har testat med TRE Razer Deathadder och nu en Steelseries Ikari. Accelerationen sitter kvar. Jag har också testat olika drivrutiner till moderkortet och grafikkortet, testat accelerationsåterställare (i .exe form), tagit bort all acceleration i Steam (Egenskaper>Startalternativ ) och har alltid haft senaste drivrutinerna till musen.

JAG FÖRSTÅR EJ. GÖR DU?
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..