Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS problem då skott träffar ytor!!

Postat av Hamii den 12 Januari 2009, 14:21
20 kommentarer · 75 träffar
Har flera år spelat Non Steam, och en sak som alltid stört mig och 90% av fallen dödat mig då jag spelar är när skotten träffar en yta, oftast väggar, det bildas liksom svarta rutor där skotten träffar. Jag skaffade steam till 1.6 nyligen men problemet kvarstår =(. När jag sjuter( oftast då jag sprejar) så bildas en svart ruta mot ytan där jag träffar.

Jag misstänker att det är datan det är fel på, kan det vara mitt grafik kort som är värdelöst?

Undviker dessutom de_aztec då regnet bildar svarta rutor mot marken. Förr kunde jag deleta någon fil i cstrike dir och regnet upphörde, men hittar inte dit igen då jag glömt hur jag gjorde. Alla snöbanor jag spelar (där det snöar) bildar också dessa rutor.

Vore tacksom för hjälp, om det är mitt grafik kort som suger, vart köper jag då ett nytt? hur bra behöver jag? och vilken pris klass ligger det på? Är det något annat i datan som behöver bytas så snälla svara vad isåfall.

Har ni inget vettigt att svara med så undvik det. Tack //hamii

Bildas dessa svarta rutor för dig?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..