Sämst dator, need FPS o ping :D
Okej, nu har jag ett annat problem :( Det är så att jag vill installera XP, men jag har trådlöst så då måste jag alltså hålla på och krångla med en massa skit, hur ska jag göra? Länka guide eller berätta gärna hur jag ska göra. Orkar inte leva med Windows 2000 längre :'( Hur gör jag?
Farsan vägrar sätta internetsladd över hela jävla huset och vägrar hjälpa med internet. Jag har bara en 19-årig broder som kan lite om datorer till hjälp. SNÄLLA HJÄLP MIG!
Har man en domare som räknar poäng och sen utser en vinnare?
http://www.aftonbladet.se/nyhe ter/article7630812.ab
Vem tyckte du gjorde bäst ifrån sig på debatten?
"vem tycker ni vann denna debatt?"
Vad är det du inte förstår?
Jag var lite orolig inför debatten, för när jag tidigare sett debatt mellan Reinfeldt och Sahlin så har Reinfeldt vunnit ganska solklart.
Men denna gången blev jag för en gångs skull nöjd med Sahlin, tyckte hon gjorde bra ifrån sig och på det stora hela "vann" debatten. What the heck, så jävla dålig som statsminister kanske hon inte blir trots allt.
Jag har 2st kronor på mitt skrivbord, vem tycker du vann?
Skriver inga argument varför :)
Sverige behöver Fredrik Reinfeldt i styret.
Det vore sanslöst idiotiskt att blint rösta på Socialdemokraterna bara för att man tycker att Sahlin vann en debatt. Jag har aktivt läst och lyssnat om och på partierna under valet och jag vet att jag nu med gott samvete kan lägga min röst på Moderaterna.
KANSKE kan detta innebära att de rödgröna vann nåra fler röster nu. Hoppas.
Dom har extremt hög narkotika brottslighet där också, get your facts straight!
Danmark är ett tryggare land att bo i än i Sverige. Danmark har 189 våldtäkter enligt en undersökning på 6 månader, Sverige har över 1000 på 2 månader.
Danmark blev också utsett till världens lyckligaste land.
#38 hah :D
Så nej, Mona, en gnällig fifflare som inte har någon åtgärd själv till att lösa problem utan bara gnäller på andras lösningar - vann inte ett smack.
OnT: Ska kolla på debatten imorgon, lär ju finnas på inet då. :)