Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cs film

Postat av fiskad den 26 December 2008, 22:24
6 kommentarer · 132 träffar
Tjah , jag har lärt mig nu vegas ,after effects och premiere ,nått sånär, och hur man gör borders os.v, har suttit och fixat ihop lite småfilmer , men vill göra en lite mer seriösare film, så har några frågor nu
1. hltv, när jag startar upp min hltv så står det ERROR och sen stängs den ner?, finns det nått man kan ladda ner istället , ska jag ominstallera cs eller? ,vet ej , e rätt noob på HLTV fronten,kan nån ochså säga hur man ska få igång den och hur man lägger in den på en server os.v
2. när jag renderar i vegas, ett cs klipp som e filmat med startmovie så blir skärmen bara svart? jag har markerat det och har tagit render loop region only, men blir bara svart? ,men när jag prövar med fraps går det? :s, aja , skulle uppskatta svar :) , kan slänga upp filmen när jag e klar, ge ochså tips på Codecs gärna, och Plugins
bjuder på stavfel och den bästa styckeindelningen ni nånsin sett :)
diskuttion (stavning?)
Har du gjort en cs film? isåfall länka:)

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..