Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CCleaner = CDestroyer!?!? HÄLP!!

Postat av CDestroy den 26 December 2008, 11:38
12 kommentarer · 276 träffar
Tjo har använt CCleaner ett tag nu och det har varit riktigt bra brukar använda det riktigt ofta. Men en gång när jag sökte efter "problem" men CCleaner så hittade jag två fel, minns inte riktigt vad dom hette nu efteråt. men det stod att det var filer som oftas lämnas kvar efter Avinstalationer.

men ialafall, så efter jag reparerat alla felen så märkte jag efter ett tag att alla ikoner var borta.. tex om du går in på Start så ser du "Den här datorn" , "Mina dokument" ikonerna var borta. trodde bara det var någon cp bugg så jag skulle stänga av datorn. det gick inte. Så jag höll in knappen till datorn och vänta tills den stängdes av.

Nästa dag (idag) så starta datorn skit segt ikonerna fanns men allt var jobbigt "makerat" och det gick inte ta bort allt va typ i dålig grafick..:S, så jag tog "Systemåterställning" och "backa" datorn två dagar allt funkar prima nu. Men tillbaka till CCleaner! nu när jag igen söker efter problem igen så kan jag svära på att dom felen som skapa allt det här finns på CCleaner och vill tas bort. Tacksam för hjälp.

Bild: http://img242.imageshack.us/im g242/5629/cdestroyerqg2.jpg

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..