1
EAL Projekt
Postat av Elmvik den 22 November 2008, 19:29
14 kommentarer · 251 träffar
Hejsan FB, jag under drygt 1 år tillbaka tänkt på att köra igång en sorts community som innefattar en liga där man spelar i olika divisioner & vinner priser osv.. Detta skulle kunna bli en nyare version av http://www.doed.se fast såklart mycket bättre & roligare.
*mega edit* , Det vi pratar här är en liga-community med administratörsålder 18+, sidan kommer designas & kodas av ett företag & kommer vara lätt att förstå sig på, anti-cheat kommer förmodligen bli EAC3 tills vidare, länder inblandade , swe,dk,no,fi,de till att börja med... förhoppningsvis går det bra så att detta går att utveckla till en europeisk liga community (dit jag satsar iallafall). Har ni frågor eller ideer är ni väldigt välkomna att kontakta mig på fb eller hugosvedala@hotmail.com **
Min fråga just nu är, skulle detta vara intressant ?
*mega edit* , Det vi pratar här är en liga-community med administratörsålder 18+, sidan kommer designas & kodas av ett företag & kommer vara lätt att förstå sig på, anti-cheat kommer förmodligen bli EAC3 tills vidare, länder inblandade , swe,dk,no,fi,de till att börja med... förhoppningsvis går det bra så att detta går att utveckla till en europeisk liga community (dit jag satsar iallafall). Har ni frågor eller ideer är ni väldigt välkomna att kontakta mig på fb eller hugosvedala@hotmail.com **
Min fråga just nu är, skulle detta vara intressant ?
Skulle EAL vara intressant?
14 personer har röstat