Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS laggar efter 4 ronder

Postat av PhR34k den 20 November 2008, 18:58
9 kommentarer · 165 träffar
hejsan, efter ett par års vila har jag dammat av steam och vill spela cs igen.
Jag har en Dell D531 med amd 2 kärning 2ghz 64 processor.
Ati 1270 grafikkort med x antal mb ram tror den får lite av ram minnet också.
2gb ram osv.
Sitter med comhem 24/8.

När jag började spela funka det kanon. Sen märkte jag att efter 4-5 ronder så bah droppar fpsen till 30 och nästa rond ligger den på 5. Först misstänkte jag att det var comhem då jag fick usel speed när jag körde bredbandstest men det verkar vara fixat nu eftersom jag får full speed. Sen trodde jag att det var Datorn nån energi sparfuktion så jag ändra i biosen att den inte får speedsteppa processorn. Ändra grafikkortet så ingen "powerplay" och att allt e på max! Upplösning 1280x800. Smoke granade på sämsta har fått tips på olika inställningar o ändra rate, cl updaterate o massa andra. Men ändå samma grej börjar lagga efter 4-5 ronder jag har ändrat upplösningen till 800x600 men samma sak då också.

Vet inte vad mer jag ska prova.
Btw alla de servar jag kör på har max 20 i ms och min ping ligger alltid under 20 tills att det börjar lagga då går den upp till 200 osv.
Har även uppdaterat grafikkortet.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..