Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cs acc!

Postat av Zonoxz den 12 November 2008, 11:32
5 kommentarer · 290 träffar
Tjena fb! Surfade runt lite och försökte hitta någon tråd där jag kunde få svar men icke! Så jag gjorde en ny.

För att göra en lång historia kort så blev mitt account snott. Jag hade typ precis börjat lira o trodde man kunde lira 2 samtidigt på samma acc om´man lirade samma bana ( haha ja jag vet iq 4 ) Så blev av med det.

Men nu är det så att jag har kvar cd key och allt. Men problemet är ju att steam skickar e-mail till det konto man angett. Men killen har ju så klart ändrat min mail till hans egen. Finns det inget sätt så man kan skicka det till sin mail?

Ska köpa ett nytt imorn ifall jag inte kan få tillbaka det. Men vore ju kul att kunna få tillbaks sitt acc =)

Till disskusion har ni förlot nåt acc? Vad gjorde ni? Fick ni tillbaka det?

Edit Fick tillbaka accet men det var vac bannet =/ så får köpa ett nytt iaf =) Men alltid bra med ett extra acc för lan eller så =) Tack för svaren och admin eller fb polis kan stänga tråden !

1.6 eller source?

8 personer har röstat
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..