Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

SE HIT! Datorfel, typ?

Postat av acclrtn den 9 November 2008, 13:49
10 kommentarer · 34 träffar
Mjo, jag är så trött på att försöka själv, så jag tar hjälp av er nu.

Först och främst så är det det här med att jag inte kan få internet på min egen dator, för att jag har använt trådlöst innan, men nu har routern gått itu, och jag vill köra med sladd istället. Folk har då sagt att man ska koppla om nätverkskortet och massa skit, men jag kan inte. >_< Har försökt men går inte.

Jag har då installerat Counter-Strike på min mammas laptop (som har internet). Saken är den att när man startar upp Counter-Strike på den blir antingen skärmen svart så att man måste stänga av och starta om, eller att musen fastnar och man måste trycka Ctrl+Alt+Del för att musen ska röra sig. (Te.x om jag rör musen till vänster, står den kvar på samma plats, men när jag trycker på Ctrl+Alt+Del så förflyttar sig musen dit den egentligen skulle flyttats). Om man ska spela måste man sätta den i felsälertläge med nätverksuppkoppling, men ofta man spelar CS i felsäkertläge. x___x'

Har ingen aning om varför mitt skit alltid ska klydda så hemskt. +__+'

Hjälp mig. Meace out.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..