Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med Steam!

Postat av Nashua den 3 November 2008, 00:49
6 kommentarer · 30 träffar
Tjenare, jag har problem med mitt Steam.

Allting började med att mitt CS var krångligt och vägrade fungera. (1.6. CS: Source fungerade bra) Det stog bara "Det här spelet är inte tillgängligt just nu, pröva igen senare" när jag försökte starta 1,6.

Jag tänkte inte så mycket på det, utan tänkte att jag skulle fixa det imorgon. Senare samma dag så kom en kompis förbi och spelade lite CS: Source på sitt steamkonto på min dator. Efter han hade farit så såg jag att han hade igång sitt Steamkonto. Så jag passade på o pröva CS 1,6 för att kolla om det skulle fungera. Och visst gjorde det det!

Så då loggade jag gladligen ut och loggade in på mitt konto.. Men inte fungerade CS 1,6 där. Fick samma meddelande.

Så då prövade jag ominstallera CS. Fick samma meddelande.

Sen prövade jag ominstallera hela Steam. Jag fick samma meddelande.

Så jag stängde av datorn för den kvällen och gick och la mig.

Jag har prövat ta bort "clientregistry.blob" ett flertal gånger. Jag har också prövat tagit bort alla ".dll" filer i Steam mappen. Det enda som händer är att det kommer upp en "Updating" ruta när man startar steam. När uppdateringen är klar så försvinner rutan och Steam startar ändå inte...

HJJJJJJÄLP!

Tack i förskott.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..