Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Favorit stunt

Postat av faked0t den 30 Oktober 2008, 23:27
2 kommentarer · 244 träffar
Tjenna alla fragbiteare :))

Jag satt här och såg filmen "Tom yum goong" som jag kan rekommendera för alla som gillar "tony jee".Iaf när jag såg denna underbara film kom jag på hur många stunts han gör i den filmen.Så kom jag på att jackie chan gör säkert lika många i sina Action/Komedi filmer.Så jag undrar just vilken favorit stunt man är.Skulle vara väldigt kul om ni kan länka en film där personen är med.
Själv tycker jag att Jackie chan och Tony jee är jätte bra skådespelare och stunt man's.Jag gillar Jackie för hans grymma sätt att av väpna fienden och sedan "sätta fast" han utan att göra någon större skada!Och Tony för hans "Foot to face kick" och den härliga "kinaknacken" (Den när han hoppar upp på axlarna och slår armbågarna i huvudet på fienden)

Så Diskutera fritt om ämnet stunt och stunt's man,Motivera gärna varför ni gillar just denna stunt man.

/mvh DenDu

Stunts?

5 personer har röstat

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..