Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Att spela cs och vara Tjej

Postat av Serenity den 19 November 2004, 23:03
652 kommentarer · 370 träffar
Att spela cs och vara tjej.

Ofta får man höra hur lätt tjejer som spelar cs har det, lätt att få sponsorer och alltid folk som är trevliga mot dem.

I verkligheten är det inte riktigt så, att vara tjej och spela cs innebär inte bara att de ärlätt.

Tänk dig att varje dag höra något förnedrade om kvinnor, för visst finns det alltid någon lustigkurre som ska nämna hur man suger för att man är tjej,

frågar konstant om man är sexig, för ALLA tjejer som spelar cs är ju antingen fula eller tjocka eller varför inte? både och.

Att alltid bli raggad på, trots man flera gånger förklarar att man inte är det minsta intresserad.

Vanliga kommentarer som uppstår för oss tjej, vilket kan komma från motståndare eller mix "kompisar"

har du msn?

vart bor du?

är du snygg?

xxx@hotmail.com adda mig på msn

webcam?

allts å det är ett spel som vi försöker spela, inte sitta och ragga på, hade vi velat visa upp och i webcam på msn så hade vi kunnat blivit medlemmar på lunarstorm och suttit där i stället för att spela.

Det jag försöker få fram genom att skriva det här, är att fler killar borde tänka sig för, det kan bli väldigt jobbigt i längden för oss tjejer,

Vi måste konstant skriva 5on5 vår server TREVLIGT motstånd, eller under matcher skriva till motståndarna att änvända teamsay.

tänk hur det hade varit för er killar att komma in i ridsporten tex och alltid fått höra dessa frågor.

jag skriver det är med i hopp om att någon tar till sig, att någon kankse tänker en extra gång innan han skriver under en pcw : VAD HAR DU FÖR MUS?

tilllägg:

Jag skriver inte att alla killar håller på, för många är enormt trevliga och snälla.

Sen som sagt, mitt nick är P4nik.female, pga det finns ett killteam som nickar p4nik.

Och tycker är självklart att jag ska kunna stå för att jag är kvinna och inte behöva fajkenicka för det.

Skrev det här inlägget för att vissa kanske skulle ta till dig, inte för att få upp en diskusion om vare sig tjejer kan bli proffs osv.
Föregående tråd
Nästa tråd

652 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 652 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..