Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

snälla någon, hjälp mig =/

Postat av In[Flames den 19 November 2004, 08:06
19 kommentarer · 173 träffar
Jag är så jävla sur! De va nån....jävel som förklara hur man skulle binda om console knappen, för att den dom valt som tangent typ..inte fungerar...

så gjorde ja de, ja hitta tillslut cfg filen, öppna den i total commander, tryckte höger musknapp på den, sedan "redigera". Efter detta så letade jag upp toggleconsole som han sa, jag suddade ut ~ och satte dit § som man har på gamla cs.

Nu när jag startar så står där att den inte kan hitta "0.3252x93" ..typ nått sånt...för att memory could not be "read" ..också står där nått om hl2.exe filen!?

allt jag gjorde var att sudda ut ett sketet tecken på toggle console! sen sparade jag ändringen, ni vet, "arkiv" "spara" o NU KAN DEN INTE HITTA EXE FILEN TYP!?

jag är SJUKT tacksam för all sorts hjälp o svar, plz...hjälp mig med detta...köpte spelet igår ju =/ vill att det ska fungera
Föregående tråd
Nästa tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..