1
När allt bara går fel!
Postat av sp0tt den 22 Oktober 2008, 23:44
11 kommentarer · 173 träffar
Som nog alla här på fragbite har haft! En dålig dag! En sådan dag där allt bara går åt helve.. Ja en dag där du inte änns kan döda en kille som är afk.
Just sådana dagar sitter iaf jag framför datorn och tänker, "jag spelar lite till, de kommer nog gå bättre snart" Men saken är den att de går f4n inte bättre! de går bara sämmre och sämmre! tillslut är man så förbannad att man skulle kunna mörda första bästa person som kom och ville något, de kan bli tjejen, mamma, pappa syrran eller eran kära bror!
Varför kan man inte bara innse att de kommer inte gå bättre. De bästa man kan göra är att stänga ner dator, gå och kolla på tv.
Och kanske gå in och spela dagen efter.
Till min tråd. Är de fler som har samma problem som jag har?
Jag kallar de "de kanske går bättre snart"
Just sådana dagar sitter iaf jag framför datorn och tänker, "jag spelar lite till, de kommer nog gå bättre snart" Men saken är den att de går f4n inte bättre! de går bara sämmre och sämmre! tillslut är man så förbannad att man skulle kunna mörda första bästa person som kom och ville något, de kan bli tjejen, mamma, pappa syrran eller eran kära bror!
Varför kan man inte bara innse att de kommer inte gå bättre. De bästa man kan göra är att stänga ner dator, gå och kolla på tv.
Och kanske gå in och spela dagen efter.
Till min tråd. Är de fler som har samma problem som jag har?
Jag kallar de "de kanske går bättre snart"