1
Konstigt ljud i cs
Postat av Torkeliknipa den 21 Oktober 2008, 22:31
8 kommentarer · 29 träffar
Tjabba det är så att jag använde ett program som heter OmnITweaker. Programmet tar reda på vilka rates och liknande inställningar du ska ha för att få så bra fps som möjligt. Och ja tycker att cs flyter på mkt bättre nu än va det gjorde förut.
Men efter att jag la inte iställningarna i min Userconfig så har det blivigt ett konstigt ljud i cs. Jag hör inget som händer bakom mig i cs. Så om någon steppar bakom mig hör jag inte det. Någon som vet vad det kan vara för fel ??
Här e min userconfig iaf.
ati_npatch "1"
cl_himodels "0"
cl_minmodels "0"
cl_shadows "1"
gl_clear "0"
gl_cull "1"
gl_dither "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes "1"
gl_palette_tex "1"
gl_spriteblend "1"
gl_ztrick "0"
precache "0"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
r_mirroralpha "1"
r_mmx "0"
cl_download_ingame "1"
voice_enable "1"
cl_corpsestay "10"
hpk_maxsize "4"
max_shells "120"
max_smokepuffs "120"
mp_decals "300"
cl_cmdrate "25000"
cl_rate "25000"
cl_updaterate "25000"
ex_interp "0.1"
rate "25000"
ati_subdiv "2"
cd_fps "0"
cl_weather "1"
d_spriteskip "0"
fastsprites "0"
gl_max_size "256"
gl_picmip "0"
gl_playermip "0"
gl_round_down "3"
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
Men efter att jag la inte iställningarna i min Userconfig så har det blivigt ett konstigt ljud i cs. Jag hör inget som händer bakom mig i cs. Så om någon steppar bakom mig hör jag inte det. Någon som vet vad det kan vara för fel ??
Här e min userconfig iaf.
ati_npatch "1"
cl_himodels "0"
cl_minmodels "0"
cl_shadows "1"
gl_clear "0"
gl_cull "1"
gl_dither "1"
gl_keeptjunctions "0"
gl_lightholes "1"
gl_palette_tex "1"
gl_spriteblend "1"
gl_ztrick "0"
precache "0"
r_detailtextures "0"
r_detailtexturessupported "0"
r_mirroralpha "1"
r_mmx "0"
cl_download_ingame "1"
voice_enable "1"
cl_corpsestay "10"
hpk_maxsize "4"
max_shells "120"
max_smokepuffs "120"
mp_decals "300"
cl_cmdrate "25000"
cl_rate "25000"
cl_updaterate "25000"
ex_interp "0.1"
rate "25000"
ati_subdiv "2"
cd_fps "0"
cl_weather "1"
d_spriteskip "0"
fastsprites "0"
gl_max_size "256"
gl_picmip "0"
gl_playermip "0"
gl_round_down "3"
gl_texturemode "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"






