1
7on7 med 0.5 Mbit!
Postat av liquisoLe den 15 November 2004, 19:49
196 kommentarer · 194 träffar
hejsan alla!
Har läst 100 tals trådar om folk som undrar om deras 1 mbit upload servrar pallar 5on5 osv hit o dit o alla bara säger nej azzo 10 mbit UP mINST! MEN det _ÄR_ möjligt att få en server med 0.5 mbit upload att palla 5on5 bara man kan tweaka bra. Då menar jag inte någo sv_maxupdaterate 30 utan allmänt tweakande
.Ni som vill ha hjälp så är det bara attt privva mig på FB eller så hittar ni mig i #Kerrolisaa.com @ Qnet
Många tycker säkert detta är en onödig tråd , men det kanske hjälper andra så tänk före ni kommenterar något dumt.
btw min server med 0.5 mbit up pallar 7on7 med helt najs [ http://upl.silentwhisper.net/u plfolders/upload5/servern.JPG ]
SERVER DATORN INFO –
*AMD 2800+
*512MB 400 mhz RAM (Dual channel)
*Gigabyte k7 Triton nFORCE 2 Moderkort'
*120gb HD 7200 rpm
*Geforce2 winfast prO 64mb
*WINXP Professional
haha ni som gnäller på pingen så känn er amatörer vet att ni e avoundsjuka :P:P
dessutom var 90 % därifrån ICKE från samma land som servern var hostad i
//liqui :)
Har läst 100 tals trådar om folk som undrar om deras 1 mbit upload servrar pallar 5on5 osv hit o dit o alla bara säger nej azzo 10 mbit UP mINST! MEN det _ÄR_ möjligt att få en server med 0.5 mbit upload att palla 5on5 bara man kan tweaka bra. Då menar jag inte någo sv_maxupdaterate 30 utan allmänt tweakande
.Ni som vill ha hjälp så är det bara attt privva mig på FB eller så hittar ni mig i #Kerrolisaa.com @ Qnet
Många tycker säkert detta är en onödig tråd , men det kanske hjälper andra så tänk före ni kommenterar något dumt.
btw min server med 0.5 mbit up pallar 7on7 med helt najs [ http://upl.silentwhisper.net/u plfolders/upload5/servern.JPG ]
SERVER DATORN INFO –
*AMD 2800+
*512MB 400 mhz RAM (Dual channel)
*Gigabyte k7 Triton nFORCE 2 Moderkort'
*120gb HD 7200 rpm
*Geforce2 winfast prO 64mb
*WINXP Professional
haha ni som gnäller på pingen så känn er amatörer vet att ni e avoundsjuka :P:P
dessutom var 90 % därifrån ICKE från samma land som servern var hostad i
//liqui :)