Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

cs problem

Postat av vavarerusa den 11 Oktober 2008, 21:35
8 kommentarer · 29 träffar
Tja, har sökt i forumet utan egentligen några bra svar så gör en tråd och hoppas på något seriöst svar som skulle kunna hjälpa mig.

Det första problemet har med internet att göra. Jag har 2 mbit telia och har haft det ungefär ett år nu. Jag pingar 7-10 i ping på es.se servrar och typ alla andra servrar också men för några månader sen har det börjat fryslagga i cs när jag joinar ett game.

Så jag joinar nån random public och hela tiden åker min ms upp från ungefär 10 till över 100 för ungefär en halv sekund och det sker var tredje sekund så det blir ett jävla hack i spelet. Det här kan fortsätta i ungefär 10-15 min och ganska störande när man ska spela pcw men efter cr 10-15 min så är lagget borta och det flyter på som det ska.

Kan nån hjälpa mig att fixa det?

Mitt andra problem är egentligen inte ett problem utan en väldigt "noobig" fråga.

Jag har som så många andra sennheiser pc 161 och till det ett ljudkort vid namn creativ fatality extreme gamer eller nåt liknande.

Iaf när jag spelar pcw med polarna/klanen så hör dom andra dubbelt så bra det kan vara helt tyst i ventrilon och dom andra kan få ur sig "Jag hör han under cwn" t.ex men det kan inte jag samma sak med plant och deff dom hör den på mkt längre avstånd och jag kan inte ens höra om nån släpper deffen.

Jag har ändrat lite smått i cs utan framgång och jag med ljudkortet har jag inte en aning om hur jag gör så kan nån hjälpa mig att få fram ett bättre ljud med mitt headset i cs?

T.ex nån ändring med basen eller liknande vet att det finns olika ljudinställningar för att få bättre ljud.

Tack i förväg!
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar