Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ReaM och r60 admins

Postat av Loyal den 12 November 2004, 17:20
308 kommentarer · 174 träffar
Det jag undrar är hur fan r60 admins kan banna folk för ett jävla klipp där en kille gör en skum sak, dom kan INTE banna en clan p.g.a det.
Alltså man börjar undra hur mycket admins påverkats av diverse claner i r60 som trSS och annat folk.
Börjar bli såhär i cs-scenen dom som är redan i höga claner är bra det finns inget utryme för den lilla killen det finns inte en chans nuförtiden att nån dyker upp som kan spela CS bra som lirat det i ett par år och joinar en ELITE claner ex. SK, eye, e-star, gamers.nu och många fler.

Det finns fuskare och det finns dom som får skit för ett klipp jag vill bara att nån från r60 läser det här och inser att dom gjort ett misstag och ISTÄLLET försöker kolla igenom alla demos på ReaM och fatta ett beslut på det inte på ett jävla klipp som "milado" "nds" brorsa gjort och då har r60 adminsen valt att banna Nindo och ReaM från ligan / cuperna.

riddle har också blivit bannad p.g.a nån anledning som adminsen inte säger till dom har inte ens informerat om varför dom bannat kan tänka mig klippet det är det enda folk snackar om.

Klippet kommer säkert komma upp snart och spridas.

TA INTE BORT TRÅDEN FINNS 1000 andra fusktrådar det här är viktigare än alla andras noobs man skriver om.
Föregående tråd
Nästa tråd

308 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 308 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..