Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Cs prob!

Postat av Linuuz-_- den 27 September 2008, 21:57
13 kommentarer · 75 träffar
Har nu stött på ett problem som är väldigt irriterande, det hela började med att en server krävde att man hade en speciell inställning, när man väl hade accepterat detta så började spelet flyta på allt sämre och sämre, och nu kan man knappast spela eftersom spelet inte verkar hänga med i snabba rörelser tex när man long jumpar så går siktet istället i ett sicksack mönster än att flyta på bra.

Kanske inte den bästa förklaringen men jag hoppas ni förstår på ett ungefär vad jag menar. Tror inställningen som ändrades hette någonting med cvar, inte helt säker dock. har både testat köra med orginal configen och med denna jag använder just nu,men med olika rates medmera men fast detta tycks inget hjälpa. Så nu hoppas jag istället att ni på Fragbite ska kunna hjälpa mig =D :D:D

Kör med dom vanliga inställningarna om det spelar ngn roll,

Rate 25000, cl_updaterate 101 medmera, ngt tipps?? har testat instalera om skiten 5 gånger nu och nya drivrutiner mm vet ej vad det kan vara för fel

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..