1
En GAMMAL cs map.?
Postat av auratyp den 25 September 2008, 13:30
24 kommentarer · 39 träffar
Tjo, När jag var 4år(2000) så var jag hos min kusin Alexander och vi spelade ALLTID cs, dock om det var 1.5 elr 1.6 vet jag inte men ial då hade han storebror Staffan datorn en gång och då spelade han på en riktitg skön lego map. Jag har sökt på alla lego maps på pbl och letat å google,
så tänkte se om någon här visste. Själva mapen liknar ak-colt ganska mket.
det är i ctspawn ligger massa olika vapen och samma på t´s det står såna där "väggar" som det gör i ak-colt fast man kan klättra upp på dom och sen kan man gå ut lite så är det lite mera "väggar" och på ena ssidan är det som en gång med lådor och sånt...
Det är då allt jag minns för det var ju 8år sen jag såg den och har ju alldrig spelat den. sjukt sugen på att göra det...
Andra frågan är: Någon bra sida att tanka maps på och lägga in i maps mappen:)
Hade bra.
så tänkte se om någon här visste. Själva mapen liknar ak-colt ganska mket.
det är i ctspawn ligger massa olika vapen och samma på t´s det står såna där "väggar" som det gör i ak-colt fast man kan klättra upp på dom och sen kan man gå ut lite så är det lite mera "väggar" och på ena ssidan är det som en gång med lådor och sånt...
Det är då allt jag minns för det var ju 8år sen jag såg den och har ju alldrig spelat den. sjukt sugen på att göra det...
Andra frågan är: Någon bra sida att tanka maps på och lägga in i maps mappen:)
Hade bra.
Vet du vad den heter`?
25 personer har röstat