Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börjar gråta

Postat av sypztah den 11 September 2008, 00:25
24 kommentarer · 85 träffar
http://www.youtube.com/watch?v =p3We9p4QdvY

Ika i rutan, värt att kallas barnprogram? Är det ens värt att komma ihåg att sånt här ens existerat för att underhålla barn?

Börjar gråta, låter kommentaren i youtube tala för sig själv.

Börjar du gråta?

För att ge er en försmak:

"För några år sen hade jag en mardröm, jag vaknade mitt i natten efter en otäck dröm med ett psykat, äckligt djur. Jag förstod inte var i från den drömmen kom men nu vet jag. 41 sek in i denna film! Fy fan vad läskit att dena plågoande hemsöker mig även som vuxen. ett psykat, skruvat barnprogram som har förstört en hel generation. Må du brinna i helvetet satmara ika!"

"Får kalla kårar så fort jag hör första tonen i introt och hennes röst. Stängde av tvn så fort det kom som barnprogram när jag var liten. Jag tyckte det var hemskt, inte bara läskigt utan också ruskigt tråkigt.

Hon gick bara runt och var skum, det fanns inget underhållande för barn i det hon gjorde. Inte en sekund"
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..