De personer som jobbar på Valve måste vara de dummaste personer på denna planet!
CS 1.6 ett av det populäraste spelen på denna planet kritiseras för sina buggar osv. Nu när Valve släppt en ny update så har inte ens updaten med buggarna att göra.
Vad gjorde dem? Jo dom fixade så att du hette samma sak i cs som i friends :D JIPPI!! Eller inte.. Folk KLAGAR, MAILAR och kanske skriker åt valve att fixa buggarna. Gör dem det? Nej då! Dem fixar något löjligt skit som inte en jävel bryr sig om! Varför är det så förbannat svårt att fixa de där buggarna?
Valve handlar inte om spel längre.. Det handlar om pengar och pengar.
EDIT: Blev bara förbannad och irriterad när dom inte fixar de saker som folk vill att de ska fixa. Själv tog jag ett litet glädjeskutt när jag såg nyheten om en ny cs-beta men förgäves.
men måste säga att låtarna i mixen är bättre än dom som fanns på länken du skickade.
det ska ju inte vara en mix på ca 20 minuter med ca 20 låtar. för då kommer man ju aldrig in i musiken.
så 59 minuter är inte så långt.
´
#7..hehe ok :P men tackar :)
Riktigt skön mix imo! , 9/10 !
hehe. skulle vara kul, vill alltid lära mig nya knep :)
det är bara tråkigt. vill köra allt rakt av.
Tankar atm, får lyssna senare, men låtlistan ser ju bra ut i alla fall :-)
jo det dyker nog upp en Trance mix nån gång då o då xD
min andra trance mix :P
dom andra är som sagt Hardtrance, Hardstyle ;P
#18..hehe japp :P
får göra det nångång :D
eller ja nått sånt :)
#25 ..den är gjord i Traktor DJ Studio :P
haha
skön mix ;)
Vinyl, cd, eller ngt crappy prog på burken
HAHA
har inte råd att skaffa riktig utrustning :(
Tycker det var en rätt så OK mix även om jag inte riktigt gillar musiken, bra jobbat :)
Ett tips: mixa inte över så fort som du gör, hitta bra mixpunkter i låtarna och använd crossfadern/killswitcharna i ~30sek.
Skaffa ett par budget-skivspelare då, har ett par KAM direktdriva står i källaren, du kan få dom för 2500 för båda med hyffsade nålar på, 4000 med en rätt hyffsad reloop-mixer...
Annars: spara ihop till ett par 1210:or och en djm600 :)
måste sommarjobba tror jag xD
men orkar inte fixa nått :P
haha
men tackar :)