1
eCorty - fuskare
Postat av delta-9 den 22 Augusti 2008, 07:36
11 kommentarer · 150 träffar
"(06:38:35) (eCorty) sista till mix!" - Tja tänkte jag och flög in i deras vent.
Hittar motstånd, in på servern och fille (CL) i sH.gaming säger: haha fuskarn, slå inte av :).
eCorty: haha nee jag fuskar "inte".
Jag och en anna mixare märker genast att han fuskar, så vi drar.
Senare i IRC (#MIX) så skriver eCorty: Palla lacka, har lite skoj ju :S.
Och lite senare skriver hans kompis Fille^mix: haha jävla nub, Jag är bättre än dig och kommer att alltid va, För att jag har spelat i "zensil" vi har varit top 5 i sverige!
Och vem bryr sig? någon som ens har fusk på datorn kan ju gå och hänga sig. Helt ärligt. Vem tror "Fille" att han är?
Bara så pinsamt, och att han sen spammar "Nuub" gör inte saken bättre. I alla fall inte när man är 20+. Då lär man lida.
Finns många fuskare, Det är jag medveten av. Men i detta fall, Att man blir kallad "NUUUB" av fuskare som sög på warmup.
Det är bara för mycket.
-(06:38:35) (eCorty) sista till mix!-
Hittar motstånd, in på servern och fille (CL) i sH.gaming säger: haha fuskarn, slå inte av :).
eCorty: haha nee jag fuskar "inte".
Jag och en anna mixare märker genast att han fuskar, så vi drar.
Senare i IRC (#MIX) så skriver eCorty: Palla lacka, har lite skoj ju :S.
Och lite senare skriver hans kompis Fille^mix: haha jävla nub, Jag är bättre än dig och kommer att alltid va, För att jag har spelat i "zensil" vi har varit top 5 i sverige!
Och vem bryr sig? någon som ens har fusk på datorn kan ju gå och hänga sig. Helt ärligt. Vem tror "Fille" att han är?
Bara så pinsamt, och att han sen spammar "Nuub" gör inte saken bättre. I alla fall inte när man är 20+. Då lär man lida.
Finns många fuskare, Det är jag medveten av. Men i detta fall, Att man blir kallad "NUUUB" av fuskare som sög på warmup.
Det är bara för mycket.
-(06:38:35) (eCorty) sista till mix!-