Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tragiska bortgångar

Postat av PolitikerN den 21 Augusti 2008, 15:54
15 kommentarer · 58 träffar
31 maj 2001 Min farmor dog av cancer i sin säng.

2 juni 2001:

Klockan va strax efter lunch. Jag och 2 kompisar leker på min höskulle i Vikmanshyttan.

Plötsligt hör vi ett flertal bilar kommer uppkörandes på våran gård. Vi springer lite halv sorgset ut för vi förstog att det skulle va min ena kompis föräldrar. Men när vi kommer gåendes imot dom springer hans föräldrar och bär upp båda mina kompisar, den sorgen som fanns i deras ögon är obeskrivlig. Men dom sa inget. De bara kollade på mig och gick. Jag springer in helt förundrande vad som hänt. Där inne möts jag av tåranas ljud. Min mamma kommer och plockar upp mig. Hon berättar för mig att Pappa hade dött. Jag som var väldigt oförståéende vid 7 års ålder ville inte tro nått. Jag grät inte ens. Mina fastrar kommer och gråter mer än någonsin. men jag ville aldirg förstå att det hade hänt.

Händelseförlopp(Cykeltävling i Leksand):

Min Pappa som alltid högljud och pratglad. Pratar på som fan, Dom åker 1 varv 2 varv, men på 3e varvet hände någontng pappa slutade vara platglad. Han sa inte ett ord bara mummlade till svar på sina kompisars frågor. I nästa kurva

svänger alla, utom pappa. Han åker rakt ner i diket blir liggandes. Hans kompisar ser till sin sorg deras bästa vän livlös. Hjärt och lungräddning ges. Dom lyckas få liv i han, fast bara i någon sekund han han bara säga :

-Va? var är jag.

sen slocknade han helt och vaknade inte mer. Pappa hade fått en hjärtinfarkt pga hårt träning när han varit sjuk, (feber och ont i halsen.)

Rest in peace Pappa och Farmor.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..