Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Professionell hjälp tack

Postat av T_Ichigo den 17 Augusti 2008, 01:54
9 kommentarer · 152 träffar
Hallo ja, IchigO här :)
Jo så här är det grabbar, på sistone har CS laggat för mig. Det är inget konstant lagg utan jag laggar då och då, ibland stiger pingen ända upp till 100, vilket har aldrig hänt förut. Fattar bara inte varför det händer nu. Och det som stör mig är att det bara strular på CS, laggar varken på Unreal tournament 3 eller Crysis, så är det någonting i options jag kan ha glömt ?
På net_graph är det den blå grafen som stiger högt ibland, den gröna håller sig lågt och detta är första gången, nu kan jag knappt sitta i timmar eftersom lagget som kommer då o då förstör hela spelet. Har även testat ominstallera steam men trots det kvarstår problemet, det är rätt surt. FÖRR kunde jag tanka en massa och spela samtidigt och det flöt på som vatten utan vågor:D, totalt laggfritt men NU, fyf*n vad sorligt, kan inte någon av er säga mig vad det sannolikt kan ha hänt?

Följande inställningar har jag:
1920 x 1200
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101
rate 25000
GlocalNet 8mBit (ska ringa och höra med dem, seriöst börjar jag tröttna på dem)

Verkar inte vara något fel på nätet iaf, för jag kollade på bredbandskollen och hastigheten höll.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..