1
Processor - FPS drop !
Postat av -cR den 15 Augusti 2008, 22:06
3 kommentarer · 238 träffar
Hej , idag när jag startade min dator så var internet skit segt, så jag trodde att min bror tankade hem som fan. Så jag frågade han om han gjorde , men nej han satt och spelade cs för fullt och allting i cs verkade skit bra för han. Så jag stängde ner internet och tänkte att jag skulle joina han och lira lite public, problemet var att just då såg jag att PROCESSORN jobbade 100 % ( när jag startade CS ) . Jag gick trotsallt in på servern och då började det lagga som fan. Jag FPS-dropade ner till 9 och det laggade som fan. Sen stängde jag ner CS och då var allt skit sagt ( processorn jpbbade fortfarande som en åsna på en åker ) och det kom upp rutan "windows har slutat fungera". Så nu undrar jag vad jag ska göra... Kan det vara kylningen till processorn, datorn är ändå ganska ny.
Snälla hjälp och lägg inga dumma kommentarer, om att jag har fusk på datorn eller någon tankar porr eller sånt skit, hjällp mig snälla, ska lira cup i natt och detta är hemskt märkligt
// Fps-dr0pparN^
Snälla hjälp och lägg inga dumma kommentarer, om att jag har fusk på datorn eller någon tankar porr eller sånt skit, hjällp mig snälla, ska lira cup i natt och detta är hemskt märkligt
// Fps-dr0pparN^