Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Speedhack Hjälp!

Postat av NoliQ den 15 Augusti 2008, 21:18
11 kommentarer · 154 träffar
Tjena.

Jag skulle idag lira cs med några polare och har inte lirat på ett tag, jag glider in på steam och cs som vanligt och ska börja lira då jag märker att jag springer sjukt fort, det är som ett speedhack, även tiden på mappen, skotten och allt går mycket fortare än vanligt. Tänkte då att det vart något fel på min server så jag gled in på en public och där hände samma sak. Jag blev mycket fundersam och leavade fort iom att jag inte vill få bann pga speedhack eller något dylikt. Anyway, nu avinstallerade jag steam och tankade ner skiten igen och har installerat. Gissa vad, jo samma problem igen, jag springer sjukt fort och allt är i snabbare tempo. Har aldrig haft något fusk eller något i den stilen på datorn till CS, så jag har inte en aning om vad felet är. Har för mig att jag har läst om detta förut men kan inte hitta lösningen..

Tack för seriösa svar!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar