Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Deathrun - det nya modet?

Postat av sMiztahh8{ den 14 Augusti 2008, 20:56
112 kommentarer · 197 träffar
Jag är inte speciellt insatt i Deathrun just nu. Jag vet dock att det har funnits till Source ett bra tag. Det intressanta är att det precis kommit till CS 1.6 och det verkar vara riktigt populärt. Dock finns det bara ett fåtal (2?) publicservrar som kör Deathrun just nu. I flera veckor har det endast varit en server men idag kom den andra upp och det tog 15 min innan den blev smockfull med spelare (32 slots).

Kartorna till Deathrun är som hinderbanor. Sen ska CT då försöka ta sig till en plats där det sedan finns vapen så dem kan döda T. Medan CT försöker springa igenom banan så styr T en massa dödsfällor. Ganska roligt faktiskt. :)

Det jag tänkte diskutera här är just Deathrun.

Tycker ni det är kul?

Vilka favomaps har ni?

Vilken server spelar du på? Den nya cs4.brutalcs.nu eller progaming.mine.nu? Själv spelar jag nu på BrutalCS servern då jag pingar hälften så lite där. :)

kthxbye!

112 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 112 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..