Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

"Server is not responding"

Postat av Salzalada den 4 Augusti 2008, 23:19
15 kommentarer · 274 träffar
När jag startar steam och går in på serverlistan så ploppar det upp en massa olika servers, som vanligt. MEN!
När jag försöker connecta funkar det oftast inte. Jag dubbelklickar på servern, och då kommer det upp en ruta där det står "Server is not responding."
Jag stänger ner rutan, provar att connecta igen och då fungerar det. :S
Ibland fungerar det inte att göra så, så jag får stänga ner rutan och connecta igen och det brukar fungera efter en 5 försök.
Men, ibland cpar hela internet ur. Den hittar serverlist hela tiden, men kan inte ansluta till servern. Det fungerar inte oavsett vilken server jag tar. När det händer har hela internet cpat ur, och jag måste vänta i 10 minuter, då fungerar det. Under den tiden hittar den serverlist, men jag kan inte gå ut på webben eller använda msn.
VArför inte i helvete gör det så? Jag har provat att installera om det, men blir ingen skillnad. :/ Så jävla irriterande när det händer.

Seriösa svar plz.
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..