1
Antalet fakeade kanaler
Postat av RIQUELME_ den 31 Juli 2008, 20:47
12 kommentarer · 279 träffar
Enligt en survey här på fragbite, har det ryktats om "fake kanaler", angående det så vill jag gärna lägga upp en lista på vad som är fake.
claner med fakekanaler:
#alaget - officiella kanal #A-laget (styrs numera av Eriko)
#divine - officiella kanal #clandivine
#ownage - död kanal utan Q på länge
#bombsite - snattad kanal av Nostra, död, Q återtagen
#team9 - återskapad för att ingen ska kunna starta upp i det namnet
#adrenaline - officiella kanal #adren
#edge - officiella kanal #teamedge
#spixel - död kanal (återskapad av en användare)
#madzone - fakeklan, riktig klan är #Madzone.ru (skapad år 2000) numera en invite
#mTw.swe - Det hör ni nog på kanalen, officiella kanal (#mTw) och Interna kanal (#mTw.se)
Det finns mera kanaler som är fake. Jag vill gärna till-lägga att flwz har ett par kanaler som är fake med mera. Angående det så tycker jag personligen att han ska lägga ner :)
Här har ni, diskutera o.t: Varför lägger randoms (cRy, dxz) med mera upp klaner i namn som det inte har med att göra. Diskutera en anledning!
claner med fakekanaler:
#alaget - officiella kanal #A-laget (styrs numera av Eriko)
#divine - officiella kanal #clandivine
#ownage - död kanal utan Q på länge
#bombsite - snattad kanal av Nostra, död, Q återtagen
#team9 - återskapad för att ingen ska kunna starta upp i det namnet
#adrenaline - officiella kanal #adren
#edge - officiella kanal #teamedge
#spixel - död kanal (återskapad av en användare)
#madzone - fakeklan, riktig klan är #Madzone.ru (skapad år 2000) numera en invite
#mTw.swe - Det hör ni nog på kanalen, officiella kanal (#mTw) och Interna kanal (#mTw.se)
Det finns mera kanaler som är fake. Jag vill gärna till-lägga att flwz har ett par kanaler som är fake med mera. Angående det så tycker jag personligen att han ska lägga ner :)
Här har ni, diskutera o.t: Varför lägger randoms (cRy, dxz) med mera upp klaner i namn som det inte har med att göra. Diskutera en anledning!