Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ahl i kort intervju

Postat av FiskREnS den 26 Oktober 2004, 12:35
27 kommentarer · 151 träffar
Det var just denna morgon, den 26:e oktober som jag till min stora förvåning såg att speltidningen PCGaming World låg under brevinkastet. Mest förvånad för att det är min bror som premunerar, men mest glad för att jag nu slapp gå upp till honom för att beslagta den.

Medans jag navigerade mig fram till hårdvaru-sidorna fick jag syn på en bild. "Är inte det där ahl" tänkte jag, och jovisst! Det var allas vår ahl från Schroet Kommando!

Intervjun handlarCS:Scource och ahls syn på detta kommande spel. Intervjun är i ganska ringa omfattning men helt klart läsvärd. För de som inte premunerar på PCGW så postar jag den nedan.

PCGaming World: Har du fått tillfälle att spela Counter-Strike: Source än?
Michael "ahl" Korduner: Ja, har testat det ett par gånger. Dock med dåliga serverförhållanden och pingtider.

PCGaming World: Tror du att CS: Source kommer att fungera lika bra som sport som Counter-Strike 1.6?
Michael "ahl" Korduner: Det beror på hur pass nära känslan i 1.6 de kommer när det är klart. Spelidén är ju densamma, lyckas de bara få det där lilla extra till CS :Source så tror jag det kommer fungera ännu bättre som sport än vad 1.6 gör.

PCGaming World: Hur ser du för dig framtiden för CS till Half-Life 1?
Michael "ahl" Korduner: Det beror ju som sagt på hur CS: Source blir. Floppar det så är det inte omöjligt att CS 1.6 håller i ett par år till. Det är ju fortfarande folk som spelar 1.5, så visst finns det en framtid för 1.6.

PCGaming World: Kommer SK att gå över till CS: Source, eller kommer det att stanna med CS till Half-Life 1?
Michael "ahl" Korduner: Får CS: Source den rätta känslan som jag tycker många nya spel på marknaden saknar, så tror jag definitivt att SK kan gå över till CS: Source. Sedan beror det väl lite på hur många turneringar som kommer att spelas i det också.
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..