Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

RufFsArN klättrar upp inom cs.

Postat av yepthatsmeee den 23 Juli 2008, 08:01
75 kommentarer · 181 träffar
RufFsArN aka DrDanlet(irl) är nu i top 20 denna sommar, förra sommarn var han inte ens i top 1000 i Europa, tror han ligger 18 eller 19 på aim.

Såg en film på han när han provspelade med SK. Han har också provspelat hos fnatic och har fått förfrågan av BrutalCS om han ville gå med i deras Line-up men han tackade nej. Denna tråd kommer att uppdateras när jag fått mer från den grabben, själv tror jag att han kommer att gå långt inom CS, kanske världseliten? Vem vet? 16 år och blir tillfrågad många klaner men tackar nej hela tiden, eftersom han inte vill ha CS som en riktig "sport". Aja, lägger upp mer EDITS senare.

EDIT 1: Nu har jag hört från en källa att han sommarjobbar, och att han inte ens är sugen att vara seriös inom CS området, men som sagt.. Han brukar vara inne på BrutalCS servrarna sägs det, vet inte riktigt men alla säger de, skulle inte förvåna mig direkt men, han pangar hårt.

EDIT 2: RufFsArN var inne på BrutalCS servern igår, satt på en bärbar data(tror jag) eftersom han nickade de, 16 - 5 i stats, men han körde ju på laptop, hoppas vi får höra mer av han, keep it up dude.

EDIT 3: Det sägs att RufFsArN var med i en cup igårnatt. Mix spelade med 4 st andra och vann en warserver från excellent-servers 1 års server som dem sedan gav ut gratis till någon, keep it up dude.
Föregående tråd

75 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 75 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..