Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steamproblem

Postat av slitzISH den 21 Oktober 2004, 10:44
36 kommentarer · 210 träffar
Hejsan hoppsan.

Skulle spela mix såhär efter frukosten, öppnade CS som vanligt och gled in på servern - och som vanligt så ska jag börja köpa etc. etc. Men det var ett problem, jag står där i spawn och har frysit fast totalt, drar musen 70 varv på Funcen och mitt crosshair rör sig ungefär 1mm, ser sedan på net_graphen att fpsen går ner i 7,7... för att sedan gå upp igen och vara kvar då jag fryser i spelet.

Det lossnar ibland, hinner röra mig som vanligt i ungefär 2sek, sedan fryser jag fast igen.

Detta har jag gjort för att återgällda problemet:

Rebootat
Startat om Steam
Loggat ut samt loggat in med 2 olika konton
Kört en återställning av datorn, systemåterställning med andra ord
Tagit bort BOB-filen för att sedan tanka igen
Formaterat

Skulle bli fruktansvärt glad om någon vänlig själ där ute i vida världen kunde hjälpa mig! Oseriösa svar kan ni bespara er.

–-

Detta problem hade jag för ungefär 1 månad sedan... jag ringde till min support och de sa att jag skulle damma av hårdvaran samt ladda hem nya drivare. Sagt och gjort, funkade inte då heller. Så jag blev ganska sur, tog bort divarna och startade om datorn. Efter det funkade datorn felfritt, tills NU!

Laddade hem en ineyedemo från FB's filarkiv och skrev /viewdemo, då fryser jag fast igen, samma problem som för 1 månad sedan.

Jag gjorde samma sak som står ovan, formaterat etc. etc. och såklart så har jag testat tagit bort alla drivare, utan positiva resultat.

Nu är det så att vi spelar cup och är i slutspel, vinnarna får Nollelvabiljetter och det vore verkligen roligt att vinna. Men med detta problem så är det ju i princip omöjligt. Så den som fixar detta problem får all creds i världen och en BNC om den så önskar!
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..