1
voice/mick problem
Postat av Tauruspt92 den 7 Juli 2008, 18:39
8 kommentarer · 201 träffar
tja, jag har mutat alla "in-game" genom att skriva voice_enable 0 i console. Nu vill jag återställa det, då skrev ja voice_enable 1 är det riktigt eller ska man skriva nåt annat?
MEN huvudgrejen är att jag kan inte snacka i micken in-game!!
hela voice/mick grejen funkar inte "in-game". I DOD (day of defeat) funkar allt som normalt att ja kan snacka i micken om jag håller ner "k" och då kmr en gul "voice" ikon upp när man har den nedtryggt.
Men när jag är i css så funkar inget som handlar om micken. Jag har kollat alla inställningar att det är K som aktiverar den osv..
kan det hänga ihop med nån inställning i konsollen?
jag har ju skrivit voice_enable 1
men det borde ju inte ta bort min mick funktion.
också när jag spelar offline mot bottar så brukar dom ju säga typ: "I hear something" eller "Camping" osv
DET är oxå borta, så nån jävla inställning sabbar ju det hela.
PLZ säg att nån kan svaret!!
- nu när jag ändå har en tråd...
när jag trycker på 1,2,3,4,5 för att få vapen så kmr inte den här markeringsrutan upp först som man t.ex klickar 1, sedan måste man ju klicka på vänster musknapp för att få vapnet.
"sedan måste man ju klicka på vänster musknapp för att få vapnet"
DEN funktionen har jag inte och är jävligt glad över det. Jag behöver bara att trycka på 1 så kmr det vapnet upp. Men nu när jag ska återställa css så vill jag behålla den funktionen men jag vet inte hur jag fick den :S så vet nån om det är en inställning som jag bara behöver skriva i config eller i konsollen?
MEN huvudgrejen är att jag kan inte snacka i micken in-game!!
hela voice/mick grejen funkar inte "in-game". I DOD (day of defeat) funkar allt som normalt att ja kan snacka i micken om jag håller ner "k" och då kmr en gul "voice" ikon upp när man har den nedtryggt.
Men när jag är i css så funkar inget som handlar om micken. Jag har kollat alla inställningar att det är K som aktiverar den osv..
kan det hänga ihop med nån inställning i konsollen?
jag har ju skrivit voice_enable 1
men det borde ju inte ta bort min mick funktion.
också när jag spelar offline mot bottar så brukar dom ju säga typ: "I hear something" eller "Camping" osv
DET är oxå borta, så nån jävla inställning sabbar ju det hela.
PLZ säg att nån kan svaret!!
- nu när jag ändå har en tråd...
när jag trycker på 1,2,3,4,5 för att få vapen så kmr inte den här markeringsrutan upp först som man t.ex klickar 1, sedan måste man ju klicka på vänster musknapp för att få vapnet.
"sedan måste man ju klicka på vänster musknapp för att få vapnet"
DEN funktionen har jag inte och är jävligt glad över det. Jag behöver bara att trycka på 1 så kmr det vapnet upp. Men nu när jag ska återställa css så vill jag behålla den funktionen men jag vet inte hur jag fick den :S så vet nån om det är en inställning som jag bara behöver skriva i config eller i konsollen?