1
AMX MOD X - Rösta på map
Postat av ErikssonJocke den 6 Juli 2008, 17:40
16 kommentarer · 27 träffar
Hej alla FB:are !!
Har installerat amx mod x och allt värkar funka.... förutom en sak...
När det är ungefär 2 min kvar på banan så kommer det upp en sak där man ska rösta vilken bana som ska bli nästa...
Problemet::: Man kan bara välja bland orginal banorna...(de_dust, cs_office o sånna).... Jag vill att man ska kunna rösta på andra som t ex fy_buzzkill o sånna...
I "Map cycle" finns alla banor man ska kunna få välja bland... men ändå kommer det orginal banorna....
Och i consolen står det en sak som felet kan vara.... det står:
"WARNING: Couldn't find a valid map or the file doesn't exist (file "mapcycle.txt")"
Men den filen finns på sin plats och när man öppnar den finns alla banor man ska kunna välja bland...
Snälla hjälp mig.... vad kan problemet vara och hur löser man det????
(Använder Dedicated server)
Har installerat amx mod x och allt värkar funka.... förutom en sak...
När det är ungefär 2 min kvar på banan så kommer det upp en sak där man ska rösta vilken bana som ska bli nästa...
Problemet::: Man kan bara välja bland orginal banorna...(de_dust, cs_office o sånna).... Jag vill att man ska kunna rösta på andra som t ex fy_buzzkill o sånna...
I "Map cycle" finns alla banor man ska kunna få välja bland... men ändå kommer det orginal banorna....
Och i consolen står det en sak som felet kan vara.... det står:
"WARNING: Couldn't find a valid map or the file doesn't exist (file "mapcycle.txt")"
Men den filen finns på sin plats och när man öppnar den finns alla banor man ska kunna välja bland...
Snälla hjälp mig.... vad kan problemet vara och hur löser man det????
(Använder Dedicated server)