Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Surf-Problem

Postat av Guney den 3 Juli 2008, 02:47
6 kommentarer · 205 träffar
Hej allihop. När jag surfar på min dator åker jag alltid neråt. (Ja jag vet att Sv_Airaccelerate ska vara 100) Det är den också. problemet är att jag varken kan vattensurfa eller surfa vanligt.
När man "fastnar" på en surfvägg brukar man kunna glida sakta uppåt tills man kommer till kanten. Detta kan inte jag. Utan glider bara neråt får heller inte alls mycket fart när jag surfar.

och säg inte att detta har med att jag är dålig på att surfa för när jag surfar på min brors dator kommer jag upp till marioroom på Surf_ski_2 hur lätt som helst.

Nämnde ju också vattensurfningen det är samma sak där. Jag studsar första studsen under ytan. sen tappar jag farten direkt. och ja jag gör rätt "ctrl+space".

Kan tillägga att det är någon konsitg inställning för när jag gick in på en surfserver stog det "kicked constant invalid settings"

Snälla FB hjälp mig om ni har en aning om vad som är fel. Tack på förhand.:)

(fipplade mycket med inställningar förr, men det var på cs 1.6 nu spelar jag CZ)
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..