Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

FPS hjälp och Annat

Postat av ganjahguy den 13 Oktober 2004, 22:26
1 kommentarer · 171 träffar
Tja! Har lirat Source i 2 dagar nu! Tycker det är helt ok men fps kan man juh aldrig få för lite av ;) Har lite hjälp och lite jag behöver hjälp med! Först och främst så har jag testat lite av det jag har hittat här i olika trådar, endel funkar, endel funkar inte... Det som har funkat för mej är :
r_3dsky 0
mat_dxlevel 81
r_drawrain 0
r_drawfog 0
cl_smooth 0

Iallafall som jag har märkt. Jag ligger på mellan 70 och 100 fps med min AMD 2600+ med 512 RAM och GForce FX 5600, vilket jag tycker är helt ok, men som sagt man kan ju aldrig få för hög fps ;) Men det är några grejer jag vill ha bort. Tex dimman eller solstrålarna på dust (jag vet inte riktit vad det är men det ser ut som något sånt) har testat med r_drawfog 0 men det försvinner inte =/ Ett annat problem jag har är att jag inte kan spela på 800*600. När jag ska göra det får jag en varning om något slags minnesfel :S Blir glad för alla bra svar, och hoppas jag har hjälpt nån / challe
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..