Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Haft långt uppehåll från CS, update me!

Postat av mindfly den 9 Juni 2008, 22:19
25 kommentarer · 123 träffar
Hola, kan någon hålla mig uppdaterad på vad som hänt inom cs världen sen juni/juli förra året då jag lade ner pga tidsbrist...

Massa frågor kommer nedan:

Först och främst,

Lirar folk fortfarande CS1.6 via steam? när jag lade ner höll dom på att snacka om "promod" är det det som alla lirar nu?

Hur går det med CS:Source?

Vilka klaner är världsledande nu? Vilka "legender" har lagt av? När jag slutade lira hade HeatoN nyss lagt ner, är det några fler? walle te.x?

Hur är den allmänna uppfattningen om CS och hur ser framtiden ut, CS har ju ändå funnits sen 1999, har den stora massa lessnat på spelet ännu eller är det lika hektiskt som innan?

Finns "känslan" kvar eller är det ingen mening att börja igen?... känns ju som den gyllende generationen, som var runt 14-16år när CS kom 1999 har lagt ner för gott?

Någon annat man bör veta om man går i tankarna om att kanske börja lira igen efter ett års uppehåll och total frånvaro från CS-nyahetssidor osv?

Kort gott, uppdatera mig! :D

PS: Förmodligen lär man ju få massor med oseriösa svar med tanke på medelåldern och andra faktorer, men hoppas på något seriöst svar iaf, det vore guld värt

MVH

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..