Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fps problem hjälp!

Postat av nixten den 7 Juni 2008, 16:29
8 kommentarer · 206 träffar
Tja,hade haft problem med min fps nu och är förbannad som fan . Problemet är att så fort jag ska skjuta och typ är i närheten av en fiende börjar jag fps droppa så det var sjukt störigt att kolla på skärmen.

Alltså det jag menar är att om det blev mycket rörelse eller om det kom många på samma gång fps droppa jag som fan. Och detta problem kvarstår även om jag formaterat. har v-sync off, fps models, fps_max 101, -freq 120+ så har jag dammat ur massor av damm i datorn och fick faktiskt bort en hel del. Men ändå så fps droppar jag. Och det konstiga är att det känns som det blev sämre efter formateringen.

Samt så har jag installerat drivrutiner till datorn. Många har sagt att en sådan dator som jag har ska kunna klara 100 fps lätt. Detta innehåller datorn, Intel pentium 4, 3,00GHz i processor, 2 gig ram, Nvidia geforce 8600gt.

Snälla fragbite vet ni vad felet är kan knappt spela med fps dropps blir så jävla jobbigt att skjuta och se på skärmen samtidigt. Jag vill ha 100 fps hela tiden liksom både när jag kommer och skjuter mot en fiende och när det är många på samma gång.

Btw har format den nu men fortfarande fps dropps. Och sedan blir det 20-30 fps så fort jag möter 2 personer på samma gång. Sedan har jag fått 100 fps på denna dator innan, men helt plötsligt är det cp! Sedan har jag både testat loggans fps guide och genex fps guide. Har testat att uppdatera mitt moderkort.
Btw detta hände efter jag format datorn någon som vet om jag har glömt något som kanske är viktigt men själv kommer jag inte på det.
Föregående tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..