1
Netsendfel.
Postat av тĵ -6701 den 11 Oktober 2004, 01:55
7 kommentarer · 204 träffar
För det första vill jag bara säga att kommentarer i stil med "Sök i forumet ffs" och dylikt accepteras inte. Det är bara onödigt då jag redan suttit i över en timme och letat. Inte bara här, utan även i Steams forum.
Då till själva problemet: Jag har nyss beställt och installerat CS:S och allt gick utmärkt tills jag skulle gå in på en server för att testa lite. Inga servrar hittades i själva spelet, så jag gick ut i windows för att prova connecta därifrån. Servrar hittades och jag tänkte: "YES! Äntligen!" Men tji fick jag. Nästan samma fel uppstår då jag ska starta min egna listenserver. Med andra ord, jag kan inte göra ett j*vla dugg och är allmänt less på CS:S för tillfället.
Följande felmeddelande uppstod när jag försökte skapa en egen server:
The Navigation Mesh was built using a different version of this map. Connection failed after 4 retries.
Följande felmeddelande uppstod när jag skulle connecta till en server på nätet:
NET_SendPacket Warning: WSAEADDRNOTAVAIL. Connection failed after 4 retries.
I skrivande stund preloadar jag HL2, men jag tvivlar på att det är det som är kruxet.
Tips & lösningar är välkomna, tack på förhand!
Då till själva problemet: Jag har nyss beställt och installerat CS:S och allt gick utmärkt tills jag skulle gå in på en server för att testa lite. Inga servrar hittades i själva spelet, så jag gick ut i windows för att prova connecta därifrån. Servrar hittades och jag tänkte: "YES! Äntligen!" Men tji fick jag. Nästan samma fel uppstår då jag ska starta min egna listenserver. Med andra ord, jag kan inte göra ett j*vla dugg och är allmänt less på CS:S för tillfället.
Följande felmeddelande uppstod när jag försökte skapa en egen server:
The Navigation Mesh was built using a different version of this map. Connection failed after 4 retries.
Följande felmeddelande uppstod när jag skulle connecta till en server på nätet:
NET_SendPacket Warning: WSAEADDRNOTAVAIL. Connection failed after 4 retries.
I skrivande stund preloadar jag HL2, men jag tvivlar på att det är det som är kruxet.
Tips & lösningar är välkomna, tack på förhand!